magda54

Direktlänk till inlägg 29 april 2014

min dag!

Av Magdalena - 29 april 2014 14:44

Idag så var jag i skolan. vi hade först Träslöjd sen hade vi bild och musik.. och sist så skulle vi ha engelska men istället så gick vi och städade... PUSST  Men kl 7 så ska jag på simmning (kul) Jag längtar bara såååå himla mkt till Torsdag! För jag och mina kompisar ska gå på Lisseberg! För er som inte vet vad liseberg är... så är det en nöjespart!! VI KOMMER HA SÅ KUL!!!!!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Magdalena - 14 maj 2014 18:17


Kolla in min nya blogg! Nattstad.se/magdalove och hejdå gamla blogg! ...

Av Magdalena - 22 april 2014 20:25


Hej! Sorry för dålig upd....:) men nu har jag varit på min simning i 1timme och vi hade typ "evighets stafett". Man skulle simma 1längd fjäril, 2längder ryggsim (krol), 3 längder bröstsim och sist 4 längder krol.. Och man skulle göra allt 2gånger..(p...

Av Magdalena - 19 april 2014 12:52


Nu är jag och min mamma i Stockholm! Så länge har det varit skit kul! Idag är vi bara hemma hos våra kompisar och chillar men imorgon är det shopping som gäller! Om ni vill se lite videos på när jag är i Stockholm så kolla in videofyme! Där heter jag...

Av Magdalena - 14 april 2014 11:57


Nu är jag ochin kompis Olivia på tennis läger! Vi ska köra måndag (idag) till torsdag. Det är skit kul! Och på onsdag till torsdag ska Olivia sova över hoss mig:) (awsome)!! Då kommer det ut en sanning eller konka! Kolla in den!! Ni kan även skriva s...

Av Magdalena - 11 april 2014 08:35


GILLAR DU SMINK? Ja.. Asså jag använder det inte så ofta... Men ja det är liksom inget fel på det. HAR DU SMINK TILL SKOLAN? Nej! INSTAGRAM ELLER VIDEOFYME? Uhh.. Svår fråga! Men jag tror jag gillar VFM mer:) HAR DU NÅGOTT HUSDJUR? Nej, men ...

Presentation


Hej, Jag heter Magdalena.
Denna blogg uppdateras nästan varje dag. instagram: magda_love
VIDEOFYME:magdalenazaczek

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Magdalena


Ovido - Quiz & Flashcards