magda54

Alla inlägg under december 2013

Av Magdalena - 31 december 2013 12:36

Hej hej, nu är jag och mamma på väg mot Trolhättan! Vi ska spela tennis där och sen ska vi hem till våra vänner! (Dom ska också vara med och spela) men nu sitter jag i bilen och väntar på mamma som släpar inn alla saker i bilen! (Stackare) men hon vill inte att jag ska hjälpa till för hon tror att jag kommer typ att bryta en arm eller nått XD. Men jag lyssnar i alla fall på justins jul album i bilen! (Låten heter all I want for Christmas is you) den äger!!<3 men nu är mamma klar då vi ska åka iväg!! Vi ses!<3
//XOXO magda<3

Av Magdalena - 30 december 2013 21:42

Hart varit på Laserdome idag! (Det var skit kul) men nu sitter jag och kollar på raport. Kul va? Nej men jag kollar bara på det efter som att efter det så är det en film som jag vill se! Den heter "The holliday" men den går om 20min så jag tänkte slänga in ett inlägg!<3 Ja imorgon är det nyårs afton!! Ja som jag sa i förra inlägget så har äter gått super fort! Tycker inte ni? Kommentera:) men i alla fall! Men om ni ej har läst mitt förra inlägg så stog det att jag skulle åka till Trolhättan! (Det ska bli kul!) men jag tror att det var allt! Det blev ett långt inlägg!:) men jag kommer att skriva ett inlägg imorgon! Det kan ni ge er på! Men vi hörs<3
//XOXO magda<3

Av Magdalena - 29 december 2013 22:48

Hej! Jag lovade en uppdatering och nu kommer den:) så nu spelar jag "tja impossible quiz" med Olivia! (Hennes blogg står i förra inlägget) men i alla fall så nördar vi det! Vi pratar med varandra på Skype!! (Hahaha) men i alla fall. På fredag ska Olivia sova över hos mig!<3 (längtar) men imorgon så ska jag på Lazerdome med min kompis Clara. Så det ska bli kul! Och om 2 dagar e det nyårs afton! (Wow året har gått fort) men då ska jag åka till Trollhättan och sova över hos mina kompisar!:) men vi hörs imorgon!<3
//XOXO Magda<3

Av Magdalena - 29 december 2013 17:23

Hej bloggen, äter nudel soppa och Skyper med den bästa: www.meolivia.bloggplatsen.se! Uppdatering kommer snart!<3

Av Magdalena - 27 december 2013 15:23

Hej bloggen är på väg till min mammas kompisar! (Dom bor i Surte)
Jag ska hämta packetet nu också!!<3
Vi hörs sen!
//XOXO magda<3

Gammal bild!!!<3

Av Magdalena - 26 december 2013 23:32

Hej hej, länge sen! Eller? Men asså jag har bara inte hunnit blogga! Haft fullt upp! Just nu så sitter jag bara och kollar på en tråkig film som mamma har valt ut! (YOLO) Men imorgon ska vi åka och hämta ett packet från min moster i USA hon sa att hon har köpt VS saker!! TAGGAD!! Det kommer en video på de! (På videofyme heter jag: MagdalenaZaczek)
Men nu ska jag kolla vidare på filmen:( :) Men jag ska försöka att blogga imorgon!!
//XOXO Magda<3

Av Magdalena - 25 december 2013 18:11

Hej bloggen. Ja igår var det julafton. Och nu är det dagen efter. :( tråkigt. Men ändå bra att man har fått presenter. Videon på mina jul klappar är ute. Se den på videofyMe. Där heter jag: Magdalena Zaczek. Och här kommer lite bilder på presenter som jag fick.???>
//XOXO magda

Av Magdalena - 24 december 2013 15:15

Efter 6 timmar utan ström så kom den tbx precis på innan Kalle anka! (Suck) Äntligen är strömmen tbx.:) så nu ska man se klart på Kalle anka och sen gå och fixa med maten!! Sen är det PRESENTER! Det kommer en video på videofyMe om min jul idag. Och imorgon kommer min julklapps video. GOD JUL PÅ ER!
//XOXO magda<3

Kontakt: ask.fm: magda54
VFM: Magdalena Zacek
Instagram: magda_love

Presentation


Hej, Jag heter Magdalena.
Denna blogg uppdateras nästan varje dag. instagram: magda_love
VIDEOFYME:magdalenazaczek

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Magdalena


Ovido - Quiz & Flashcards